lørdag

Stassjons julemarked

For meg er det sant mysterium at folk vil tråkke rundt på et kjøpesenter istedenfor å komme til koselige Stassjon på en lørdag. I dag hadde Stassjon julemarked med utsalg av helt unike produkter i helt unike omgivelser. Det er der en finner skikkelig julestemning! Hvis du spør meg, da. Men hva jeg sier er nok bare et pip i stormen, fordi jeg er helt sikker på at senteret var stappende fullt av folk som skulle kjøpe masseproduserte saker fra Kina. 

Men det var skikkelig koselig å være på Stassjon i dag. Det var bål i gryte med korsang attåt i bakgården. Masse fint å finne i butikken og hyggelig pynta i cafeen. Og hyggelig folk å snakke med! For meg har det blitt sånn at en finner alltid noen å snakke med på Stassjon. Og det er jo fordi lokalet i seg sjøl har en intimitet som en ikke finner så mange andre steder. Dessuten er det så veldig, veldig bra at noen våger å satse på kjerreveien istedenfor motorveien! Jeg bøyer meg i støvet for initiativet. 

Les også: 


Gløgg og korsang!


Team Søndre

Julelykta hører med!

Bål i gryte

Utsalg!
Ønsker meg disse.

Stemning
Stassjons juletre


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...