mandag

Grå guttepus trenger et hjem!


Dette har vært en merkelig dag. Mamma og pappa har fått en hybelboer i garasjen, og det er ingen som har vedkjent seg tassen - til tross for annonsering i Indre og aktivisering av jungeltelegrafen. Pappa har en stor, skummel børse som lurer rundt neste sving. Så i dag har jeg startet aksjonen Redd Pusen I Garasjen. Har vært innom Din Dyrlege i Aurskog, og fikk noen litt merkelige svar fra en ferievikar om at det var lurt å henge opp plakater i nabolaget. Vel, når nabolaget er Rømskog - så da begrenser jo plaktvirksomheten seg en god del. Jeg har snakka med veterinærene på Bjørkelangen, og de sa jeg skulle ringe Mattilsynet. Så da gjorde jeg det. Og der fikk jeg beskjed om at 'katter er robuste dyr, så bare la han rusle rundt uten mat noen dager - så forsvinner han. Det er ferietid, så folk reiser fra pusene sine.' Aha. En skikkelig luring. Jeg har prøvd å lure pusen på venninner, tanter og andre bekjente samt lagt ut henvendelser på ulike Facebook-sider. Og nå legger jeg ut en henvendelse på bloggen! Garasjepusen er en kosete og tillitsfull pus som vil egne seg ypperlig som kjæledyr. Ta kontakt på 95813481.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...