torsdag

Tusviks cellulitter


Det lages mye norsk film om dagen, og ex-kjærestene Henrik Thodesen og Sigrid Bonde Tusvik er med på laget. Dagbladet rapporterer om at Tusvik fikk en gyllen mulighet til å skjelle ut sin tidligere kjæreste på filmsettet - og var veldig godt fornøyd med det. Jeg er veldig godt fornøyd med at ei så flott dame som Tusvik har cellulitter på låra. Under fotoseansen med Dagbladet så kom de riktig så godt fram, og nesten umulig å lå være å kommentere. Hadde dette vært USA, så ville det vært kommentert for lenge sia - men nå gjør jeg det istedenfor.

3 kommentarer:

  1. Takk for "vampyrifisering" på bloggen min...
    I dag er jeg litt over middels opptatt av sultkrisen på Afrikas Horn...

    SvarSlett
  2. Tusen takk, flott å se at også spinkle damer på tv også har skrukkete lår. :-)

    SvarSlett
  3. Shiiiiiiiiiiiiiiit! Kjendis med celulitter ja! Kjenner at jeg liker det litt jeg også ;)
    I USA hadde det vel blitt photoshoppet vekk før bildet kom på trykk ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...