fredag

Dissekering av smykker

Etter en travel vår med eksamener, sensurer og utgivelser på rekke og rad, så var det deilig å sette seg inn i bilen for å avlegge Bikuben et lite besøk. Nye lokaler gjør at det bugner med varer, og å rusle rundt der er en stor kraftanstrengelse ettersom en aller helst vil ta med seg alt hjem. I det siste har jeg riktignok foretrukket å gå på loppemarkeder og alternative butikker for å finne ting til papirprosjekter. Etter en snuserunde hos Bikuben, dro jeg opp til Strømmen Storsenter og fant ut at der holder de salg i alle butikker om dagen. Dermed blei smykkeavdelingene på forskjellige butikker raidet, noe som gir litt andre varer i handleposen - men derfor ekstra spennende. 

Resultatet av 70 % salg på HM, Lindex,
Glitter og og Accessorize.


Da jeg kom hjem så gikk jeg løs på herlighetene med avbitertang. Perler  og annet spratt i alle retninger, og det tar litt tid å sortere alt sammen - men til tross; synes resultatet absolutt blei til å leve med. Jeg har også oppdaga loppemarkedet som en suveren måte å finne alternative ting til papirhobbyen. Der har jeg funnet alt fra gamle magasiner til perler og artige spillbrikker.  Anbefales!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...