mandag

Screw Bella


Det var en eller annen utdeling av en pris i natt (kanskje ikke så interessant i seg sjøl), men da Robert Pattinson vant prisen for beste filmkyss, så tok han rennefart og smaska løs på skuespillerkollega Taylor Lautner. Mediene er i full gang med sine analyser og beskrivelser av hva som faktisk skjedde, og det ned til minste detalj med overskrifter som 'Her kliner Pattinson, men IKKE med kjæresten!'

Jeg tipper dette var en planlagt greie. Eller at Pattinson var høy. Uansett, mediene er ganske forutsigbare.

9 kommentarer:

  1. HAHA...
    Nå er jeg ikke akkurat Twilight-fan og syns faktisk den første flmen var ganske... kliche-trøbblete?
    Jeg varen av dem som satt der forran TV'n (heldigvis med filmen på DVD) og lo så jeg ristet av enkelte banale visuelle og plotmessige virkemidler...
    (jeg har Bachelorgrad i tv og filmproduksjon og "leser" film på en litt sær måte...)

    men jeg har full forståelse og støtte for alt som får "kidsa" til å lese...
    Uansett...
    Dette stuntet er enten en planlagt PR-greie eller et forsøk på å være morsom.
    Mediene beit uansett på kroken og pattison/lautner fikk nok en forside på CV'n...

    Min første tanke da jeg så bildet var faktisk "Hurra... endelig et bilde hvor det ikke ser ut som om de tar seg selv så innmari høytidelig..."
    De fleste bildene så langt ser det jo ut som om de har levd *litt* for lenge "in character"...

    potte sure og miserable hele gjengen...
    Mulig noen har sagt til Pattison at han ikke har et pent smil og det har smitta over på de to andre da...

    SvarSlett
  2. De har jo rett da.... Det hadde blitt for teit hvis han skulle kysse Kirsten Stewart IGJEN! Syns dette var en fin "twist" jeg. ;)

    SvarSlett
  3. Fnis. Og jeg som akkurat har forelska meg i Twilightfilmene, av en eller annen pussig grunn?

    SvarSlett
  4. Har visst gått glipp av noe her...:-)
    Gleder meg til å følge deg videre, slik at jeg kan holde meg litt oppdatert:-)
    Hilsen Benedicte

    SvarSlett
  5. 2@ Siven: Helt enig. Og mest sannsynlig er Kristen og Roberts kjærlighetshistorie mer interessant enn Bella og Edwards..?

    SvarSlett
  6. @HH: Det trur jeg en hel verden har gjort *smil*

    SvarSlett
  7. @Benedicte: Her er det bare å bli med på karusellen!!

    SvarSlett
  8. Ahh.... Hadde du bare vært litt yngre kjære kusine, skulle jeg tatt deg med på premieren av Breaking dawn. Vi er en hel gjeng som skal dra ( til og med gutter), og veit det er teit, men har lest alle bøkene tidligere og da mååå man nesten se filmene ;) Så ja, pinlig, men verdt det! ;)

    SvarSlett
  9. Litt yngre?? *snøft* Vi skal avgårde en gjeng damer på 30 + i premierenovember, altså. Gjeng Pinlig, hehe.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...