Viser innlegg med etiketten kor. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten kor. Vis alle innlegg

onsdag

En liten filmsnutt fra da Team Søndre sang på Stassjon


På lørdag kom det et par småbjeff fra meg om folk som labber rundt på senteret istedenfor å titte innom Stassjon på julemarked. Der var det bål i gryte, trivelige folk, fine ting i butikken og Team Søndre som sang julesanger. Så jeg tok meg den frihet og filme litt. For dette er hva som gir meg julestemning! 





post signature

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...