fredag

Teatersvette



Etter at jeg i fjor sommer fikk løpe rundt i lett jogg på den berømte scenen i Oberammergau, så har jeg hatt lyst til å gjøre mer teater. Og nå har jeg endelig fått muligheten gjennom Bjørkelangen teaterlag! Det kommer riktignok ikke til å være 5000 tilskuere på disse forestillingene, men det gjør ingen verdens ting. Nå blir det kostymer, kreative prosesser og full halloi fram til februar.


Svetteøkt
Etter min lille audition, som blei redusert fra tolv vers av 'Til ungdommen' til et lite utsnitt av 'I have a dream' (noen ganger er det enkle det beste.. Og da mener jeg ikke at Abba er enkelt, men at det kan jeg så godt...), så blei jeg kasta rett inn i øvelsen. Og det var to timer med vrikk og tramp i en slags aerobicdans. Og jeg blei svett. Og veldig støl dagen etter. 


Les også: Bjørkelangen teaterlags hjemmeside


After true inspiration from last summer's Oberammergau, I finally reached the decision to participate in a local theatre group at Bjørkelangen. There will not be 5000 spectators on these shows, but that is totally irrelevant! From now and tilll February there will be costumes, creative processes and hullabaloo in general. I look forward to it! 


After my audition (which was drastically reduced from 12 verses of the Norwegian song, 'Til Ungdommen', to a simple extract of Abba's 'I have a dream' (sometimes the simple is the best, though)), I headed directly to the rehearsal. And to my surprise, the rehearsel consisted of two hours with body twists and tramples, like an aerobic session but with drama. I was sweat when finished. And sore the day after. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...