søndag

Walk in the light


I går hadde Jens Andreas Kleiven sin release-konsert på den andre plata si; Walk in the light. Publikum møtte opp i hopetall og det var en over gjennomsnittet god stemning i lokale både før, underveis og etter konserten. Dette er altså fyren jeg har i reint raseri har hivd en kortstokk i hue på, som jeg ha lurt til å løpe langs riskveien i lånt badedrakt og som jeg har hogd ned forbudt skog sammen med. Lite visste vel både han og jeg den gangen at han skulle bli en musiker - der en løper rundt på barndommens heier. Men det har blitt folk av oss begge to, og det er i overkant morsomt å kunne få se og høre så flinke folk i aksjon under en relase. Denne gangen var det med en hel strykerkvartett med på moroa, noe som gjorde at det blei et ekstra krydder i musikksuppa. Anbefaler selvfølgelig alle å kjøpe plata. Mitt favorittspor er 'Presence'.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...