onsdag

TV-stjerna som aldri kom på tv

I sommer var jeg med på ei innspilling av en reportasje for TV2 hjelper deg sammen med ei venninne (les her). Lysten på eventyr takka jeg pent ja til forespørselen og dro avgårde. Da vi møtte crewet, så fikk vi noen ulne opplysninger om å se på en bil som var lagt ut for salg på finn.no. Det var fire stk. av oss tilsammen som skulle i ilden, vi fikk et par tusenlapper i labben (i tilfelle krav om forhåndsdepositum) og beskjed om at settinga var fiktiv. Da jeg rusla opp veien til oppdraget mitt så var det to ting som hamra i eget hode:

1.) er målet nå å være en slags skuespiller?
2.) kommer noen til å hoppe ut av buskene med en mikrofon og rope: "lurte deg!!"?
Noen er mer fornuftig enn andre.

Rimelig usikker på sjangeren så valgte jeg å være den snerpete og fornuftige jenta som ikke skal gå på noens limpinne. Nå viser det seg at det ikke skaper god TV, så derfor er jeg blitt klippa bort fra hele seansen *fnis*. Så til dere som hadde god lyst til å se en rømsjing være fornuftig på tv; dere slipper den opplevelsen. Det dere i stedet får se er to herremenn som virkelig går på limpinnen.

Følg med på TV2 Hjelper deg i kveld!

2 kommentarer:

  1. Nei, så kjedelig da. Men fornuftige stjerner trenger de kanskje ikke, mye mer moro med dumme idioter. Og mens jeg satt nå og skrev kom det akkurat reklame for programmet på tv'n i bakgrunnen her, skal visst teste kalendere i kveld også. ☺ Jeg benker meg 20.30 for å se de som gikk på limpinnen.
    Og velkommen som følger hos meg, hyggelig.

    SvarSlett
  2. Fornuftig underholdning. *hihi*

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...