søndag

After Christmas, part 5





Bilde 1: Et brunt og hvitt julekort. Jeg har lagt transparent papir med skrift på brun kartong. Stemplet er lagt på to paneler. Tag har jeg laga sjøl.
Bilde 2: Motivet er Maria med barnet. Tag, hjerter og hjertesplittbinders er emboassa med vintage gull.
Bilde 3: Et av mine favorittjulekort. Motivet er ei "julejente" og er et fotostemepel. Hjertemotivet har jeg laga sjøl.
Bilde 4: Motivet er en engel som jeg har kanta med gullmaling. Krona er cardboard som jeg har malt og pynta.
Bilde 5: Nissen er fra en serviett som jeg har decoupaga. Sekken til nissen er utheva med et lim som gir utheving. Bordene er klistremerker.

8 kommentarer:

  1. Hei på deg så flink du er og godt i gang til neste utsendelse av julekort.
    Ønsker det et godt nytt år.
    Klem fra meg .

    SvarSlett
  2. Hei Kari! Klem, og godt nytt år til deg også! Julekorta skulle egentlig vært publisert før jul, men så rakk jeg ikke helt det - så da legger jeg dem ut i etterkant..

    SvarSlett
  3. Hei, så flink du er. Skjønner at du er en tålmodig sjel - det må ha tatt lang tid å lage alle de små, vakre detaljene. Ha en fin kveld. Klem :)

    SvarSlett
  4. Hei! Så hyggelig kommentar! *smil* Det tar litt tid å lage kort, men du verden hvor moro det er!

    SvarSlett
  5. Å, så flink du er!
    Jeg liker også å lage kort, men er på langt nær i nærheten av det du gjør.
    Velkommen til meg som følger-kjempestas!
    :)

    SvarSlett
  6. Takk for hyggelig kommentar! Driver du i samme business??

    SvarSlett
  7. Tusen takk som heldig mottaker av kort nr 3! Det er plassert på peishylla og skal få stå der lenge. Du er en tusenkunstner, Karianne. Jeg er minst like imponert over debatten du skaper her inne på bloggen. Det er moro å lese hvordan du svarer de sleipeste kommentarene. Stå på videre!

    SvarSlett
  8. Så koselig med ei deilig oppmuntring, Karoline! Det eneste som ikke får tyn her inne er faktisk korta jeg lager, hehe. En må nok bare godta at blogging gir en del sleipe utfordringer - dessverre. Men da er det ekstra stas med stå-på-kommentarer!

    Hyggelig at julekortet blei satt pris på, og at det har fått plass på peishylla. Stas!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...