mandag

Moses på krigstien


Costner tilbake som
dansende cowboy -
NÅ!
Jeg har aldri hatt  videre sans for skrekkfilm. Mest fordi at jeg synes det er ubehagelig å være redd samt at det er tungvint å se film fra bak sofan. I helga endte jeg likevel opp med å se en Costner-grøsser (han fra filmen om ulvene, vet dere..) med den kreative tittelen 'The New Daughter'. En kan kanskje hevde at filmen utforsker far-datter relasjonen, men når det plutselig spretter fram skrekkmaur store som fjell, så mister kanskje filmen noe av sjarmen.

Da synes jeg kanskje det er langt mer ubehagelig at det detter ned døde fugler fra himmelen i Arkensas. Er Moses ute på krigstien igjen? Mission from God? Det blei ikke stort bedre av at tusenvis av fisk plutselig befant seg døde på land.

Nå blei jeg redd.

4 kommentarer:

  1. Mye verre enn som så. God sine himmelvogner er på vei.
    Ivertfall, vognene hans er ikke så gode til å parkere på himmelen. Vet ikke om jeg trenger å snakke så lett som jeg gjør. Det mer moderne navnet er vel romskip. Men de kommer ikke her for å skade oss. De kommer for å bedømme hvordan det går med oss.

    SvarSlett
  2. Hehe. Dette gjør at de dreper masse fugl og fisk??? Tror de burde sjekke hvordan det går med dem selv i stedet for å bry seg med oss :)))

    SvarSlett
  3. Ett mindre skip taff fuglene under "Space Folding" der rommet blir brettet. Nyttårsaften er en god tid å gjøre det på siden fyrverkeri bedøver lyden. Til slutt kan visse typer sjokk ta livet av en type dyr. Feks lemmen kan dø av stress. :P

    De gir mening at de sender speidere i forveien. Det gjør det mindre hazardiøs for dem og oss når de kommer med de store skipene sine og vil ha oss med i nabolaget. Ikke frykt Gud. Tror det er en slags president tittel. Thors vogn.. er ting vanskelig å fatte ?

    Hilsen en som har knekket masse gamle koder i gamle teskster. 33`3 1*1*1 21*12*2012 *1**4*

    Ps! de bruker ikke radiokommunikasjon. de bruker elektromagnetiske sendere som fortyrrer biologisk masse. feks åkerringer kan de lage eller sanne drømmer eller gi deg ideer til oppfinnelser som er nyttig å ha.

    SvarSlett
  4. Noen som trur på maur på størrelse med mennesker her?

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...