mandag

Boksignering av To Blå Hus!


På fredag var det en stor dag i Karianne Lotteruds liv. Da var jeg på min første boksignering og forfatteren hadde tilogmed tid til å ta en kaffekopp og skravle! Åstedet var Stassjon på Bjørkelangen, og det skal riktignok nok nevnes at bokforfatteren og bloggforfatteren kjenner hverandre - men ikke desto mer hyggelig! 

To Blå Hus er en absurd barnebok med ullsokker, koteletter og teposer. De kommer gående, flygende eller snikende i ulikt antall uten å være numerisk rekkefølge, og de utveksler korte og morsomme samtaler med de to blå husa. Det er fargesterke illustrasjoner, og min favorittside er de to gamle stolene som skal selges på loppemarked. På spørsmålet om de blå husa vil være med, så svarer husa at de allerede er kjøpt og betalt. Jeg ler av slikt! Og det trur jeg også barn gjør.

All ære til Rut Teian som har gitt ut ei flott barnebok! Det går rykter på den lokale Librisen om at 1.opplag allerede snart er utsolgt. 

Signering er sikra. Jeg er heldig eier av ny barnebok! 
Lese mer? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...