tirsdag

Mye herlig redesign å finne i Stassjonsbutikken!


I går satt jeg et par timer på Stassjon og slurpa kaffe sammen med venner. Det er intimt, trangt og veldig sjarmerende sted å være. Nå er det mulig å få både pizzasnurr OG vaniljebolle på huset, og det smaker deilig. Jeg, for min del, brukte tida på å snoke rundt i butikkhyllene. Har jo for lengst erklært at en Mac skal i hus, men ettersom det ikke foreløpig er satt av ei eneste krone til innkjøpet - så sitter jeg her med en noe ustabil pc og venter på bedre tider. Uansett, en må ta vare på sine ting - og i går gikk jeg til innkjøp av en pc-veske i skikkelig gjenbrukstil. Opphavskvinnen, Marikåpe-Marianne, kunne fortelle at dette egentlig har vært ei pute - men som nå er sydd om til pc-veske (blir da Mac-veske etterhvert!). Glimrende. Jeg elsker den! Og når jeg etterhvert skal traske rundt på Bjørkelangen videregående skole igjen, så kan denne puttes elegant ned i ryggsekken uten at det blir riper og annet tull. Hurra!


Noe annet nytt som er å finne i Stassjonsbutikken er hekla øredobber. De finnes i alle mulige farger, men jeg gikk for brunt og blått denne gangen. De blå kan lett matches til jeansplagg for eksempel. Helt topp saker, og anbefaler alle å ta turen innom! Kaffen er forøvrig like god som før :)

Lese mer om Stassjon og Bøtteknotten? Sjekk linkene under.

Andre lokaliteter? 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...