tirsdag

Det blei date på Chelsea!


Husker dere jenta som la ut Jason Segel Song på YouTube?? Chelsea Gill fikk sin date med skuespilleren, hun! Jason Segel tok kontakt med henne gjennom agenten sin og inviterte både henne og søsteren med på Chicago Film Critics Awards. En av Hollywoods søteste menn gjorde den søteste ting i verden. Og slik forklarte Chelsea det hele:

'He's really a wonderful person. He is so down to earth, sweet and humble; just a sweetheart.'
Sukk. Dette er jo bare helt Askepott. Hele Gills-stuntet gav meg forøvrig en ny idè. Snart jeg har lært meg noen grep på gitaren, så skal jeg legge ut min egen musikkvideo til min store filmhelt; Colin Firth. Eventuelt Clive Owen. Ihvertfall ikke Brad Pitt. 

Les mer: 

7 kommentarer:

  1. HAHA... godt jobba...
    Og han tok det virkelig som en mann da...
    hun er skikkelig heldig og jeg håper neste nyhet er at der er "observert" på flere dates...
    Jeg gjorde noe tilsarende en gang på sent 80-tidlig 90-tall ved at jeg skrev en låt, spilte den inn på kasett og sendte til New kids on the Block...
    jeg venter fremdeles på svar....

    SvarSlett
  2. Boka mi er under produksjon.
    jeg blogget om den for noen måneder siden.
    Om målet om å bli ferdig innen 34-årsdagen blir nådd vet jeg ikke men jeg har i allefall skrevet jevnt og trutt i snart 8 år, med lange pauser og mye tidsklemme...
    http://sammensuriumshuset.blogspot.com/2011/07/livet-er-for-kort.html

    SvarSlett
  3. Herlig! Gleder meg til å følge med på prosessen!

    SvarSlett
  4. Så artig! Heier på deg, og enig med deg når det gjelder Brad Pitt; nått mai køpp åff tii

    SvarSlett
  5. Åh så koselig, jeg lurte på åssen det gikk med henne! så snilt av han å ta kontakt med henne, hun fikk sikkert sitt livs største opplevelse!! Og jeg skulle gjort mye for å fått en date med Clive Owen...han er min drøm!! At han er godt gift betyr ikke så mye :)

    SvarSlett
  6. @Elin: Veldig bra historie, dette!
    @Bøllemamma: Haha, nå er det SÅ mange som maser om at jeg skal gjøre det samme. *hjelp*
    @Vestfoldgirl: Jason Segel må være Hollywoods søteste mann. Skjønner hvorfor hun lagde sang til ham. Clive Owen er late bloomer og helt nydelig.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...