lørdag

We take care of our own


The Boss is back. Bruce er en som har gnudd rundt i bransjen mangfoldige år, og det ser ikke ut til at han har noen planer med å slutte med det. 5.mars kommer albumet Wrecking Ball, men singelen We Take Care of Our Own er allerede ute. Og dette er fett!! 

Manager Jon Landau har sagt følgende om denne utgivelsen: 

Bruce has dug down as deep as he can to come up with this vision of modern life. The lyrics tell a story you can't hear anywhere else, and the music is his most innovate of recent years...the writing is some of the best of his career.'

Ah! Gleder meg til å høre MER!!

Les også:

2 kommentarer:

  1. Nå er ikke jeg i utgangspunktet noe Bruce-fan men jeg har latt meg overtale til å bli med på konsert med mannen en eller annen gang i dette året.
    Husker ikke dato eller hvor det skulle foregå, men jeg tar biletten med åpent sinn og satser på at det blir helt greit...

    SvarSlett
    Svar
    1. Heldige deg! Det kommer garantert til å bli veldig bra!! Wuh!

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...