torsdag

Brille

TILBAKE PÅ SKJERMEN: Harald og Bård er mandag tilbake på skjermen med sitt første program etter «Storbynatt». Foto: Trond Solberg

Jeg gleder meg veldig til det nye humorprogrammet til Harald Eia! Forrige gang han og Bård Tufte var i ilden, så fikk de massiv kritikk for ikke å være morsomme nok. Humoren i Storbynatt var både kald og usjarmerende og gudene veit ikke hva. Eia sier til VG at: 

Man skal både lytte og ikke lytte til sånn kritikk. Det er vanskelig å si hva som var folkemeningen og hva som var «kommentariatet»s oppfatning.
Jeg var en av dem som faktisk likte Storbynatt. Ikke alt var like morsomt, riktignok, men de hadde noen helt forrykende innslag som var helt fabelaktige. Nå er altså Eia i gang med et nytt konsept med Brille hvor målet er å være snillere. Ironiens tidsalder er muligens forbi, publikum har kanskje gått litt lei.

Hva trur du? Har Eia gått av moten?

Les også: 


6 kommentarer:

  1. Ser så lite TV jeg, at jeg kan ikke uttale meg! Og jeg liker ikke all humor på TV, heller - "Nydalen"-greiene for eksempel, synes jeg ikke er så artig. "Nytt på nytt" deriomt, er ofte veldig morsomt ;) Jeg tror jeg ser for lite TV, til at jeg synes parodier o.l. er artig... Hmm, kanskje jeg rett og slett burde begynne å se mer TV?? ;))

    SvarSlett
    Svar
    1. Må følge med vettu! Hehe. Jeg er enig med deg at Nydalen ikke er så morsomt. Blir litt for mye snurrebasser og annet merkelig for meg.

      Slett
  2. I saw the previews for the first time last night, and must say, I look forward to the show!
    Klem,
    Kimberly

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...