torsdag

Silvy tricot


I går var det spesielt hyggelig å gå på jobben da en av kollegene mine uttrykte begeistring for ullegenseren min. Den har vær et trofast plagg gjennom vinteren (sjøl det ikke har vært spesielt kaldt), og er strengt tatt den eneste ullgenseren jeg har. De har jo lett for å klø litt, og jeg har ikke overstadig begeistra for slik kløing. Denne er nesten kløfri, og ikke spesielt vennlig når det gjelder fysisk aktivitet som teaterdans, men passer utmerket rundt i kalde klasserom og andre kalde steder. Dessuten er det så fine farger på den! Merket er Sylvo Tricot, som er etter hva jeg kan forstå er et italiensk sportsklærmerke. Men det virker ikke til at det er i produksjon lenger, slik at en må på eBay for å få tak i plagg. Jeg fant mitt på Fretex. Briljant! 



Les også: 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...