tirsdag

Obama synger Al Green



Barack Obama er en luring. Presidenten deltok på en innsamlingsaksjon i New York, og der brukte han talen til å takke den renommerte blues-sangeren Al Green ved å nynne noen verselinjer fra sangen hans; Let's Stay Together. Og presidenten er ytterst sjarmerende, viser retorisk overlegenhet og har kameratekke som andre bare kan drømme om. I tillegg finnes det jo ikke noe politisk budskap i et slikt opptrinn med en slik sang. Det nådde selvfølgelig alle tv-stasjoner, samt smalt inn i de sosiale mediene på rekordtid. Sjøl har jeg definitivt sans for en president som nynner til folket. Det er noe flere politikere burde ta lærdom av. Nynning, ikke synging. 


Les også: 



2 kommentarer:

  1. Jeg digger Obama...
    Han kan få fortsette å styre verden han for min del...
    Jeg oppdaga forresten at du hadde kommentert på mitt siste innlegg... takketakk...
    Mobbing er en uting, men desverre alt for vanlig...
    Jeg tenkte også jeg kanskje måtte si fra om at jeg har skrevet det ferdig nå...
    det ble publisert litt prematurt...hehe

    SvarSlett
  2. Han har jo stemme jo.... :)
    Jeg syns det er digg at USA har fått han som president. Men, jeg syns flere av urfolket i USA burde være i høyere stillinger, nå tenker jeg på indianere.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...