torsdag

Vi veit ikke hvem venninnene til Kristen Stewart er. Huff!

kristen-stewart-twitter.jpgkstew-twitpic.jpg

Se på disse to bildene her. Tre vanlige jenter legger ut to helt vanlige bilder. Tullebilder. Alle gjør det èn eller annen gang. Ingenting oppsiktsvekkende. Men det blir plutselig oppsiktsvekkende når den ene av jentene er Kristen Stewart. Bare fordi hun gjør den normaleste ting i verden sammen med to venninner som mediene IKKE veit hvem er. Huff, tenke seg til - dama har faktisk venner som ikke er kjendiser, men som hun kan gjøre normale ting sammen med. Her det ingen puppeglipp, ikke foto av seg sjøl i undertøy eller noe annet rart som kunne skapt furore. Men så blir det furore likevel. 

Kristen Stewart er kjent for å være veldig privat, og dette er vel noe av det mer private som har kommet fra den kanten. Jeg håper hun tar godt vare på sine to venninner; Suzie og Lindsay. Det virker som om de får henne til å smile masse. 

Les også: 

2 kommentarer:

  1. Uff ja jeg er glad jeg ikke er kjendis. Jeg liker kristen spesielt pga måten hun verner om privat livet på så fin måte. Om man spiller i filmer, betyr ikke det at verden trenger å vite alt om deg på den private fronten mener jeg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er så mange som synes hun er rar. Men jeg synes det er helt topp at hun er litt odd. Sikkert derfor Pattinson liker henne! Og på disse bildene ser hun jo ut som hvem-som-helst.

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...