fredag

Hyene i eget klesskap


Ah. Det er så dødt på tegneseriefronten om dagen. Nemi er bare sånn passe morsomt, Wumo har ikke hatt ei morsom stripe på uker. Øverli fornærmer noen (og det var jo litt artig å følge med på), men jeg har gjespa og gjespa over tegneseriene den siste tida. Også kommer Ida Larmo hoppende ut av klesskapet med denne her. Og jeg ler godt igjen! Jeg har også et walk-in-closet som er proppende fullt av alskens ting og tang, og som for lenge sia har mista sin walk-in-funksjon. Akkurat nå fungerer det som walk-away-closet. Eller et walk-out-closet. Mulig dette er litt for internt mellom oss jenter, men det er jammen ikke alle av oss som er like ryddige etter hva normen skal være for vårt kjønn. Du och jag, Ida! 


Les også:

2 kommentarer:

  1. Kan ikke skilte med den feminine ryddigheten jeg heller... :S

    SvarSlett
    Svar
    1. Bra. Da er vi to. Jeg er en kaosfaktor i eget liv.

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...