søndag

Tomorrow


Yes! The Cranberries er veldig snart klare med et nytt album, og det virker til å være av god, gammel kvalitet! Etter at de i 2003 offisielt sa at nok er nok, så har de på en eller annen forunderlig måte funnet sammen for å lage albumet Roses som er på plass i hylla den 28.februar. Singelen Tomorrow er allerede ute. 


Dolores Rioardan har uttalt følgende om følgende om Tomorrow


The song was written really spontaneously. People tend to overly ponder, it is the human condition and Tomorrow is about getting away from the consuming thought process. The minute we started playing, it felt like we'd never stopped. There is something about playing with The Cranberries. It's like putting on a perfect pair of shoes. It just fits!


Dette betyr at de er tilbake! Hør! Hør! 


Les også: 
Hør Vinni syngerappe Siverstens Sommerfugl i vinterland. Helt nydelig! Ikke rart at denne går som en farsott i alle sosiale medier. Klikk her for å høre den!
Coctail Slipper var de eneste som virkelig fortjente å gå videre til hovedfinalen i MGP. Men det var det tydeligvis ingen som skjønte! Sjekk denne linken for disse bra jentene! 
Kathleen Edwards spiller på John Dee i mars. Det blir garantert veldig bra, og jeg håper det blir stinn brakke! Sjekk denne linken for Change the Sheets. 

1 kommentar:

  1. YAY...YAY...YAY!!!!
    Jeg har vært super-fan siden de ga ut førsteplata og synes fremdeles "to the faithfull..." er et fantastisk album
    Det er faktisk det eneste albumet jeg har noen gang gjort meg umaken med å KJØPE gitar notene til heller enn å printe fra Chordie.
    Jeg så for meg at jeg skulle spille gitar-delene men så har jeg for korte fingre...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...