torsdag

Cyrus


I mangel av fritidsaktiviteter, så spurte jeg ei venninne om hun hadde tips på gode tv-serier som det er verdt å se på. Jeg har nok sett meg litt lei på Frustrerte Fruer (men mener samtidig med påholden hånd at det er trist at serien går på mot slutten), og trengte noe nytt. Og da kom det et forslag på How I Met Your Mother. Amerikansk sitcom om det å være i overgangsfasen fra å være fri student til et mer forpliktende liv der en liksom skal være voksen. Passer meg perfekt! Og How I Met Your Mother er bare morsomt, men kanskje aller mest morsomt for unge voksne som kjenner seg igjen? Dessuten er det gjennom denne serien at jeg har funnet Hollywoods søteste mann. Jason Segel fikk en syngende invitasjon av teaterstudenten Chelsea Gills via YouTube om date, og han takker ja og tok henne med på promotering av en film. Fy fasan, det er mannen sin, det!!

Snart er mannen premiereklar med filmen Cyrus. Der spiller han mot Susan Sarandon og Ed Helms. Romantisk komedie om familie og skjebne. Se traileren over!


Les også:

2 kommentarer:

  1. Denne gleder jeg også meg til å se....

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se den filmen:) Om jeg ikke er så stor fan av romantiske filmer må jeg se den kun pga denne skuespilleren. Digger han:) Noen romantisk filmer er jo også veldig bra:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...