torsdag

With Love


Da jeg først så dette bildet, så tenkte jeg hvor tynn har egentlig Carola blitt nå?? Men dette er slettes ikke noen Carola, for her er det Lisa Stokke som skal trampe rundt i klaveret. Og det er ikke hvilket som helst klaver heller, hun skal nemlig delta i Grand Prix med egensnekra popballade! Det trur jeg kan bli riktig spennende. Nå har vel ikke Stokke noen historie med å skrive låter sjøl, men det musikalske rullebladet sånn ellers er det ingenting å utsette på. Når en blir taua inn av Benny Andersson og Bjørn Ulvaeus themselves foran nesetippen på tusenvis av andre britiske syngedamer, for å være den første til å spille Sophie i teateroppsetninga av Mamma Mia på beste West End - så er det liten tvil om at dama besitter talentet. Jeg gleder meg til fortsettelsen!

Lurer forøvrig veldig på hvem som er fotografen av Stokkes promobilde. Hun ser jo absolutt strålende ut her! Kanskje litt rosa. 

Les også:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...