mandag

Danes og Winslet

Ok, så var det flere flotte damer under helgas Golden Globe-utdeling enn Meryl Streep og Helen Mirren. Disse to for eksempel. Claire Danes til venstre gjør god suksess med tv-serien Homeland (sjøl om hun for meg alltid vil være Angela. Jeg kjøpte sånn skolesekk pga. henne!!) og Kate Winslet har også vært i tv-serien en tur med Mildred Pierce.

Winslet høsta ikke så gode kritikker for kjolen sin, men det skjønner ikke jeg et halvt kvidder av. Den er helt nydelig! Men er nok enig i at Danes har en enda flottere kjole. Synes forøvrig det er helt nydelig at Winslet stiller med hofter.

Hvilken kjole likte du best?

Les også: 



4 kommentarer:

  1. Kate Winslet vinner kjoleduellen. Det er en kjole ikke mange kan gå i, men pen på henne. Den andre er for streng for min del.

    Claire Danes ER Angela! Eneste gang jeg noen gang skrev brev til tv-selskap var når den ble tatt av.

    SvarSlett
    Svar
    1. Gjorde du?! Fortell!! Hva skreiv du???

      Slett
    2. Det husker jeg ikke. Sikkert noe hjernedødt, som "Bring back Angela!". Jeg var jo ung... ;)

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...