onsdag

Kjoletråkk i Hållywud


Åh, dette er bare så gøyalt! Under rød løper-landgangen under Golden Globe, så greide ett stk. Madonna å tråkke på ett stk. fimstjerne. På bildet prøver Jessica Biel febrilsk å få løs sin brudekjoleliknende Elie Saab fra pailabbene til Madonna. Madonna på sin side ser ut til å se komikken i dette. 

Slike kjoletråkk kan selvfølgelig få katastrofale følger for alle involverte. Det aller morsomste hadde jo vært om begge at gått om kull, og hatt en kavende seanse på løperen i kjolestoff, diamanter og crew-folk for fotografene. Det hadde blitt tidenes bildeserie!  Jeg har en filosofi om at slike kjoler ikke er helt egna til å ramle i ettersom en er helt sjanseløs på å komme seg opp på egenhånd. Litt sånn som med brudekjole, egentlig. Veldig pent plagg, men helt umulig å bevege seg i. Hverken Jessica eller Madonna datt dessverre, men ut i fra kroppspråket så kan jeg tenke meg at dette var omtrent den ordutvekslinga de to celebre damene hadde seg i mellom på den røde løperen: 

Jessica: - Uæh!! Hva driver du med bak der!?  Gi meg kjolen min!
Madonna: -You wish! Jeg står her, ingen andre steder.
Jessica: - What?! Skjerp deg a! Gå av kjolen! 
Madonna: - Pfff. Filmstjerne som trur du er noe, liksom. Jeg har finere kjole enn deg. 
Jessica: - *napp*napp*napp*
Madonna: - Sorry, må tåle en spøk vel. Går av nå. Ta det kuli. 

Les også: 

2 kommentarer:

  1. Madonna has caused so much chaos lately; all mostly negative, you have to wonder what she is up to!?!

    SvarSlett
    Svar
    1. What else has she been up to? Her boytoy..?

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...