fredag

Adele + James Bond = Skyfall



Adeles bidrag til den siste Bond-filmen har blitt kritisert av norske musikkanmeldere for å være kjedelig. Jeg er ikke enig! Med 'Skyfall' så hører en straks at dette er ei Bond-låt med sitt suggerende uttrykk, messinginstrumentinnslag og tilogmed litt korsang! Med en gang jeg hørte den, så visste jeg at dette er ei Bond-låt. Litt på samme måte som en hører ei Abba-låt på radio. En hører bare at det er Abba. Fascinerende, egentlig. 

Så Bond kan trygt gå premieren i møte med musikalsk ryggdekning. Jeg gleder meg til å se Daniel Craig lappe til skurker, løpe svett rundt med møkk i fjeset og ei snerten dame hakk i hel. Topp underholdning! Også håper jeg at Bond kan være blond en god stund til. Det kler ham. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...