tirsdag

Topp med ei hotellnatt på Kongsvinger sjukehus

I dag har jeg lært en viktig ting; doktorer liker IKKE kombinasjonen huepine, ødemer i høgre bein og litt forhøga blodtrykk. Da blir en sendt til sjukehuset til overvåkning. Ikke noen løfter om å få satt i gang pressa, bare ei natt på sjukehuset for å hvile. Ikke helt sikker på hvor god den hvilen blir med tidens smaleste seng med en passe mjuk madrass. PC-en ligger hjemme, så jeg sitter og glor på værmeldinga på NRK og at Vendela Kirsebom finner faren sin. Og jeg kunne sett på 'House', liksom! Savner forøvrig en Dr.Greg House her på sjukehuset. En skikkelig kødden doktor som kunne sendt meg hjem med drosje og lommene fulle av en artig pille.

Jaja. Da får jeg tusle ut i gangen og finne meg ei nattskjorte og bli skikkelig pasient. I morgen venter tørre brødskiver og juice fra konsentrat. Yum.

4 kommentarer:

  1. De der sengene på sykehuset er overhodet ikke gode. Håper det slipper taket og du kommer deg hjem frisk og raskere enn Wonderwoman.

    SvarSlett
    Svar
    1. @bøllemamm: Jeg var helt skeiv i huet etter ei natt i den senga der. Og seriøst redd for å ramle ut! Hjemme igjen nå m beskjed om å ringe ambulanse og legge meg på golvet hvis noe skjer #hrmf

      Slett
  2. Æv. Håper det er bra med dere, og at Baby finner veien ut snart.

    Sånne sjukehussenger er ikke noe særlig å samsove med tre måneder gamle bronkiolittbabyer i, heller. Har jeg hørt.

    SvarSlett
    Svar
    1. @grete: Hadde æv i hele kroppen. Sånne sjukehussenger de har i amerikanske tv-serier ser fine ut. Hvorfor kan vi ikke ha sånne?!

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...