onsdag

Hjemme igjen

En liten svipptur til Kongsvinger resulterte egentlig ikke i noe som helst. Bortsett fra ei natt i en hard sjukehusseng og ørten blodprøver. Heldigvis ser alt fint ut, til tross for at jeg er mer basseng enn menneske om dagen. Mye fostervann gjør at den nye verdensborgeren bør kunne bli olympisk mester i svømming.

En noe streng jordmorfinger har likebel formant meg om å ta det med ro. Så derfor blir det inaktive dager framover meg glaning på 'House', liggende med beina i været og bare vente på at ting skal skje.

En ting jeg lurer på er hvorfor sjukehusmat skal være bare sånn passe. Jeg prøvde febrilsk å finne en akseptabel frokost på kjøkkenet. Altså, jeg hadde ingen forventninger om å finne økologiske matvarer der, men brødet smakte flis og juicen var stram. Så maten smakte bare sånn passe. Heldigvis fant jeg et knekkebrød og noe pålegg uten minst fire tilsetningsstoffer. Også fant jeg egg og frukt. Og økologisk kefir! (Slå den, liksom! Kefir ser jeg for meg mange nybakte mødre kaster seg over.)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...