mandag

Vonde pupper

Da sitter jeg atter en gang på venteværelset på Kongsvinger sjukehus. Nye runder med blodprøver skal avklare om formen er ok, passe og eller ikke ok. I tillegg skal jordmora vifte litt rundt med ultralydapparatet igjen. De liker det, jordmødrene på Kongsvinger.

I mitt venteværelseopphold har lest ett stk. 'Her&Nå' (som forøvrig hadde veldig lite å melde), hørt på ei Kinadame snorke og opplevd at en spesielt ivrig jordmorstudent kaste seg over ei dame med vonde pupper. Full statusoppdatering fra dama med puppene kan bli litt mye sjøl for ei som er i nesten samme situasjon. For ikke å være uhøflig, så stakk jeg IKKE fingrene i øra - men konsentrerte meg heller veldig om venteværelsets eneste levende potteplante.


2 kommentarer:

  1. Hatten av for utvist høflighet!
    For den planta, den var ikke mye å se på.
    Tror jeg heller hadde stukket fingrene i ørene!
    Lykke til i dag, håper alt er på stell.

    SvarSlett
    Svar
    1. @hh: Enig. Jeg har bare så lite behov for å høre om andre damers puppevondt. Det blir fingrene neste gang.

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...