søndag

Sexy Downton-jenter!

Dagen før jeg jogga avsted til sjukehuset for å gjøre unna en fødsel, så dukka disse bildene opp av Downton-jentene. Serien er i gang med sin 3.sesong og er like melodramatisk som vampyrdramaet Twilight. Forskjellen er bare kostymene. Dette har jeg prøvd å diskutere med min kjære mor, som riktignok mener at Downton er av langt bedre kvalitet. Nå er jeg usikker på om hun har sett Twilight, og jeg er også usikker på om Downton er av bedre kvalitet. Men det er dramatikk begge steder. Riktignok en del overnaturlig i vampyrfiksjonen, men hvis en skreller vekk det; så står en igjen med omtrent det samme begge steder.

Uansett, Downton-jentene ser uforskamma sexy ut foran kameraet til fotografen Jonty Davies. Disse tre damene er veldig anonyme og lite spotlight-oppsøkende til vanlig, så herlig å se dem med mye hud, sota øyesminke og poserende kropper. Topp damer! 




2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...