onsdag

Pussige ting folk sier

Denne spalta har jeg hatt noen ganger nå, og jeg får stadig tilbakemeldinger på at folk leser den. Hyggelig det, altså! Men uten dere, så blir det heller ingen pussige ting som blir sagt. Og jeg elsker pussige ting, så fortsett å snakke folkens! Her er hva jeg har sanka opp de to siste ukene (sorry Thamar; vannmelonen din kom ikke med!):

1.) Jeg har sett på barne-tv i dag. 'Tom og Jerry' og 'Den rosa pinken'! Jeg likte 'Den rosa pinken' best. (#kid)
2.) Den busken der er ungdom! (#kid)
3.) Du sprekker snart. (SFO-dame)
4.) Men all ull klør, jo! Jeg trur ikke noe på å kjøpe Nøstebarn. Salgstriks. (#moder'n)
5.) Alle mennesker bør ha et opprør. Det er bedre at det kommer som 3-åring enn som 30-åring. (#venninne)
6.) Hvorfor er det potetfingermerker på alle kjøkkenskapa?! (#husbond)
7.) Neste gang du ser meg er jeg flere kilo lettere og har en skrikert under armen. (#meg)
8.) Her har du gulrøtter fra Rømskog. De er garantert økologiske! (#svigermor)
9.) Den er bøyt, mamma! (#kid)
10.) Åh, så fin strek du har på magen! (#jordmor)




2 kommentarer:

  1. Jeg likte særlig den siste, de vet å si ting riktig!

    Du har ikke lenge igjen så jeg må forte meg å ønske deg lykke til!

    SvarSlett
  2. @oppsummert: Jupp. Jeg er veldig glad i den strengen. Not. Takk for lykkeønskninger! Topp at ungen ikke vil komme ut.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...