tirsdag

Kariannes supadupa blog award!!

Heisann godtfolk!


Etter at jeg blei blogger, så har funnet ut at det er et fenomen som heter 'blog award'. En ganske fiffig greie som går ut på at en skal svare på spørsmål og deretter sende de videre til andre bloggere, som igjen sender den videre til noen nye. En litt sånn dominoeffekt mao. Nå har jeg mottatt flere awards, noen faktisk hele tre ganger, og derfor tenkte jeg skulle lage min egen som en hyllest til kreativitet og skrivelyst Her er følgende kandidater som jeg gir award til:


Osloskånskan (livlige svensker som skriver norsk fortjener en!)


A bit (ch) shy (bloggeren med flyskrekk)


Dette og hint (belest bestedame)


Mia i Myra (herlig permisjonsdebattant)


Casa Fuglesteg (herlig interiørblogg m.m med et herlig bloggnavn)


Hverdag - mer eller mindre (nesten-nabo fra Skedsmokorset)


Hverdagslige gleder og sorger (ny blogg som jeg vil finne mer ut av)


Bloggen min (hundebloggeren - I like!)


B' ser.adventures (litt komplisert bloggnavn, men veldig lite komplisert venninne)


Linda's stempelblogg (helt og venninne som lager nydelig kort m.m. Sitter i designteam for Inkido. Yay!)


Kåfjordolga (herlig anti-interiørblogg som jeg ler meg fillete av)

Da damer er det bare å gnage løs!
Pølse eller hamburger?
Iherdig motstander av bensinstasjonspølser, så hamburger. Men helst uten french fries.


Gospel eller hardrock?
Hardrock er best i balladeutgave, og har nok mest sans for Harlem-gospelen. Kanskje en kombinasjon hadde vært tingen?

Fox eller Nox?
Definitivt Nox. Elsker søt lakris, og den beste finnes i Twist!!

Carola eller Sissel?
Synes Carola sier mye rart og ser rar ut med nye tenner. Men Sissel sier nesten ingenting og gjemmer seg bort i København, så jeg veit ikke, jeg.. Begge synger over middels godt.

Harry Potter eller Twilight?
Leste Harry Potter med stor iver i flere år. Trudde aldri jeg skulle finne på å like vampyrlitteratur, men etter at studiet lurte meg opp i stry - så har jeg slukt den ene boka etter den andre rått. I'm thirsty!!

Roser eller tulipaner?
Tulipaner. Roser stikker.

Tanga eller bestemortruse?
Bestemortruse. Håper aldri tangaen kommer på mote igjen.

Stockholm eller København?
Vanskelig. Elsker Stockholm med sin vakre beliggenhet, men København har mer særpreg. Har stor sans for alt designet som er mulig å spore opp i denne byen.

Dirty Dancing eller Pretty Woman?
Dirty Dancing. Ingen slår Patrick Swayze i tidenes heftigste dansescener.

Skavlan eller Thomas og Harald?
Har egentlig slutta å se på Thomas og Harald, det blir for kjedelig. Men så synes jeg at Campen er litt morsom, så pleier å få med meg den. Ellers er jeg hemmelig forelska i Jon Almås og Knut Nærum hver fredag kl. 20.55 

13 kommentarer:

  1. Heisann :-)
    Denne ser jo festlig ut, så tusen takk! Tar den jeg vet du, men kan ikke love at det blir denne uka ;-) Skriver den ut jeg, så jeg husker alle spørsmålene ;-)

    Ha en flott dag og klem fra meg

    SvarSlett
  2. Weeeee....så gla jeg ble nå Karianne!:))) Tenk å bli nevnt i din blogg, og i dette selskapet! Så utrolig superdupert koselig! Ble litt stolt jeg nå!:) Tusen takk! You made my day!:))
    Ha en fantastisk dag du også!:)
    Jeg har nettopp sittet ute på terrassetrappa med en kopp te, og sett mine gale hunder løpe og leke av seg litt galskap. Det er så deilig! Og så er d så herlig å høre på våryre og glade fugler som synger av full hals! Blir helt lykkelig av våren jeg!:)
    Tusen takk nok en gang! See you soon!:)

    Klæm Pia:)

    SvarSlett
  3. Festlig idè !
    Noen av bloggene du har gitt den til , kjenner jeg .
    Resten skal jeg innom :)
    Ser at jeg hadde svart omtrent det samme som deg , men jeg elsker roser !
    Ha en flott dag !

    SvarSlett
  4. Takkar og bukker! Med tid og stundar kjem det eit svar.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med awardene:) Gøy å bli bedre kjent med deg:)

    Ønsker deg en flott tirsdag:)

    SvarSlett
  6. Tack! En award med klös i, me like!

    SvarSlett
  7. Gratulerer med awardene!
    Koselig at du fant meg, velkommen skal du være!
    Ha en fin kveld. :)

    SvarSlett
  8. Så fin en blog du har! Og så er du lærer, som jeg. Dem findes der vist en del af i blogland. Måske er det et kreativt folkefærd? Glæder mig til at kigge mere på din blog :)

    SvarSlett
  9. Så mye kjekk ungdom som er her a!! *hihi* God kveld til alle! *klem*

    SvarSlett
  10. Tusen takk, Karianne!! :) det va koselig! :)
    Artig award!

    SvarSlett
  11. Kjempe fin blogg du har:)

    SvarSlett
  12. Tusen takk, snille du! Du redda i grunn en begredelig tirsdag!

    SvarSlett
  13. Begredelige tirsdager vil vi ikke ha. Fysjom. Håper onsdagen har gått bedre? Takk for koselig kommentar, Elin *stor smil fra meg til deg*

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...