mandag

Hai i bassenget


Nemi har alltid vært et lite hjertebarn for meg. Hun er bleik, har mørkt hår, skyr sola som pesten og har en del odde interesser. Altså, jeg ser mye av meg sjøl i henne (bortsett fra all ølen og dragene). Dessuten har jeg alltid likt Lise Myhres strek! Det var i grunnen Ida Larmo som sendte ballen i kontra da hun erklærte at Nemi har begynt å gå litt på tomgang. De samme poengene kommer om igjen og om igjen, bare forkledd i nye ruter. Og jeg trur jammen Ida har rett, det er lenge sia jeg funnet Nemi-striper som er skikkelig gode. Men her forrige dagen var det endelig ei stripe ut som gikk rett hjem. Og det er fordi jeg også er særs skeptisk til alt som heter boblebad, basseng, stamp og saltvann. Så det, så. 


Les også: 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...