onsdag

The piano player


Denne videoen kom jeg over på facebooksida til Charlotte Frogner og holdt på å ramle av egen eksamensstol i rein gjensynsglede med denne mannen. Jeg har alltid vært en av dem som har gapskratta når Bean har kjørt bil  - sittende på taket - eller napper huet av bamsen sin. Såvidt jeg veit så er ikke dette en Bean-sketsj, men du verden hvor morsom den er likevel!

I came across this video on Charlotte Frogner's facebook page, and litterary fell off my exam chair in pure joy of meeting this man again. I've always been one of those guffawed when Bean drives the car or pulls off his teddy's head. This is not a Bean scetch, but it's still great fun! 


Related fun:

22 kommentarer:

  1. Ja, enig! Denne er super, Mr Bean humor er toppen!

    SvarSlett
  2. sv: Ja,er vel typisk jenter å ha dårlig samvittighet! hva er flytsoner?

    SvarSlett
  3. Mr bean <3 <3

    RE: Ja, ekte særping! Vettu hva, den kommunen har jeg ikke hørt om før engang??? *skamme seg litt*
    Lever i min boble her i særp jeg vettu, hehe.

    Favorittvampyr.. Hmm.. Hadde en liten crush i Edwart Cullen.. Mens etter jeg begynte å følge med på VD, så likte jeg BEGGE brødrene veldig godt! HAhahha. Så begynte jeg med True blood.. need I have to say more?? Hehe
    Hva med deg?

    SvarSlett
  4. Så kul att du lämnat en kommentar hos mig! Tack!

    Bean är en stor komiker.
    Men jag måste bara få fråga vad klinkekula är för något?

    Ha de!

    SvarSlett
  5. Hi hi!

    Jeg liker ikke Mr. Bean, men Rowan som "enmanns"-show er genialt. :D

    SvarSlett
  6. Ja, True blood er bra, men kanke sammenlignes med Twilight eller VD ;) True blood er litt røffere! Mye sex, vold og blod. :) Men absolutt verdt forsøket å se? ;)

    SvarSlett
  7. @ Monica: Du fikk svaret mitt? Har du flytsoner? *smil*

    SvarSlett
  8. @ Malin: JEG trudde aldri at vampyren skulle bli min greie. Også blei den det likevel gjennom studiet. Og nå sluker jeg alt. Mest fordi det er underholdende, men også fordi jeg er opptatt av fenomenet i sin helhet. 'You're my personal brand of heroin'. *dobbeltsukk*

    SvarSlett
  9. Kaffe på burk er aldeles nydelig, kjapt, lettvindt og godt. Kan anbefales på det varmeste :)

    SvarSlett
  10. @Malin: Ikke dum han Skarsgård, eller? *fnis*

    SvarSlett
  11. @Siven: Liker du ikke Bean? Uhørt. *glis*

    SvarSlett
  12. @Karina: Veldig viktig aspekt det med kjapt.

    SvarSlett
  13. Jeg har aldri hatt sansen. Det er mulig jeg ble traumatisert i barndommen av å måtte se mannen kle av seg i 15 minutter... (strandscenen) ;)

    SvarSlett
  14. Haha! Eller når han skal hilse på dronninga??

    SvarSlett
  15. Husker ikke hvilken video det er i, men hele poenget er at han prøver å få på seg en badebukse. Først på med badebukse og så AV med buksa...

    SvarSlett
  16. Hei :o)
    Mr. Bean er genial!
    Tusen takk for at du vil være med
    på give awayen min.
    Selvfølgelig kan du skrive istede.
    Noterer 3 lodd på deg.

    Ha en fin Torsdag :o)))

    SvarSlett
  17. Bean is best! Da skriver jeg og linker til facebook *smil* Det er noe rart med blogger om dagen, den vil ikke logge på, vil ikke logge av - og det er vrient å skrive kommentarer. Uhørt.

    SvarSlett
  18. @Siven: Og da han skal hilse på dronninga!? Ooioioi. Hehe.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...