søndag

Lurer på?



Lurer på om jeg skal få tak i de skoene der og troppe opp i klasserommet for å holde meg fast i taklampa. Atter en gang vekker GaGa oppmerksomhet fra topp til tå, og er vel den eneste som greier å sjokkere nå til dags. På VGs nett-tv ligger et klipp med inngangen hennes til pressekonferansen (trykk her) i Mexico City, den er ganske fornøyelig. Intervjuet finner du også her på bloggen, spol gjerne til slutten for å se utgangen. 

Har GaGa henta
inspirasjon hos
Mariann?? 
Det jeg lurer på er om hun er ekstremt oppmerksomhetssjuk eller om hun faktisk blåser i hva alle andre mener om henne?  Og er det et visst søsterskap mellom henne og Surferosa-Mariann? 




3 kommentarer:

  1. Heilt klart likheitar mellom desse damene ja! Slike sko hadde jo vore ok for meg som er liten, når eg skal rekka opp på dei øverste hyllene i skapa.. Men elles er eg ikkje så imponert over stilen, beklagar å måtte seie det.;)

    SvarSlett
  2. Nå er det tid for å fornye garderoben!!!!

    SvarSlett
  3. Hehe! Lurer på åssen det er å kjøre bil med de skoene..

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...