fredag

En ny blog award!! Yay!!

Det er helt tydelig at jeg er en poplulær person å gi blog award til, og ingenting er koseligere enn det. Her kommer en i fra Bestemors hage og ShyB, som jeg gir videre til følgende personer:

6.) Kariannes verden
7.) Siris hverdag

1. Hvorfor startet du å blogge?

Har alltid hatt en medfødt skrivekløe som blei voldsomt materialisert da et rykte plutselig skjøt fart i bygda.

2. Hvilke blogger følger du?
Jeg følger en del stempel/papirblogger. Dessuten leser jeg Maria Amelie sin.

3. Favoritt makeup merke?
Dior

4. Favoritt klessmerke
Ingenting spesielle, men har sans for å kjøpe brukt (for eksempel finn.no og Fretex).

5. Ditt må ha makup-produkt?
Dior Sculpt. Perfekt foundation for min lyse hud.

6. Din favorittfarge?
Rød

7. Parfyme?
 Noa og Guilty

8. Favorittfilm?
Den siste filmen jeg så var 'Kongens tale'. Fantastisk film med veldig gode prestasjoner av alle skuespillere. Min favoritt gjennom mange år, Colin Firth, rodde i land en Oscar. Vel fortjent! Yay!

9. Hvilket land vil du besøke?
Det er heller bedre å spørre om hvilken by! NYC. Har vært der mange ganger og vil alltid tilbake.

10. Hva ligger på nattbordet ditt?
Bøker og ei flaske vann.

7 kommentarer:

  1. He, he! Denne awarden ligg til deg inne hos meg også :-) God helg!

    SvarSlett
  2. Da linker jeg deg opp, også!! *smil*

    SvarSlett
  3. Grattis med award! Gøy å få vite litt mer om sine medbloggere!

    SvarSlett
  4. Ikke sant! Nå vurderer jeg å lage min egen.

    SvarSlett
  5. Hvordan fungerer egentlig dette. Føler meg litt grønn akkurat nå, som i umoden altså.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...