onsdag

Nynorske cherioes

Nå er det langt forbi midnatt og her sitter jeg med svette på ryggen og tynnslitt hår for å få ferdig de siste rettingene til den o'store morgendagen; tentamen i nynorsk. Frøken er som vanlig litt seint ute og har i noen timer nå vassa rundt i 'ikkje' og a-endinger med et klarere håp om å kunne legge meg med god samvittighet. Og ja, jeg er endelig i havn og kan slå meg på brystet med høvdingnever og atter en gang være kry over det finnes masse flink ungdom.


Da premierer jeg meg sjøl med en bolle sjokolade-cherioes. Klokka er 00.31. 

2 kommentarer:

  1. Den nynorsken er ikkje alltid like grei...Eg vart opplært på bokmål.I 3. klasse flytta vi til ein plass med nynorsk, og sidan har eg knota med a endingar. Men tullar ikkje med ikkje..;)

    SvarSlett
  2. Eg synest nynorsk er vakkert, og skulle ynskje at eg kunne bruke det meir! Diverre er det mange som ikkje likar nynorsk. Det er trist.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...