onsdag

Blog award

Da har jeg fått en blog award av Siri (sjekk bloggen her) som jeg nå skal kaste meg over med stor iver. Utfordringa er å fortelle åtte ting om meg sjøl, og da har jeg som strategi å fortelle noe som kanskje ikke så mange veit (mamma er ikke inkludert i så henseende).


Here we go!


1.) Jeg var hemmelig forelska i MacGyver som 12-åring
2.) Den første jobben min var som Esso-medarbeider
3.) Jeg bytta fra datafag til samfunnskunnskap på videregående fordi jeg holdt på å stryke i faget 
4.) Favorittfargen er rød - med klar blå på en god andreplass
5.) Som 15-åring bodde jeg en måned i California
6.) Det første faget mitt på universitetet var engelsk grunnfag med 10 000 sider i pensum. Jeg leste alle sammen.
7.) Da jeg var barn så ville jeg enten bli forfatter, journalist eller arkeolog 
8.) Den første CD-en jeg fikk var Abba Gold. Etter tre uker intens lytting kunne jeg alle sangene på rams. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...