tirsdag

Give Me All Your Luvin'!!


Jeg vokste opp med Madonna og en mamma som rynka på nesa fordi hun mente at Madonna spilte for mye på sex. I dag er det vel knapt en kvinnelig artist som IKKE gjør det, så på mange måter har Madonna vært et ikon. Dessuten har hun greid å holde koken nå i flere tiår, og det i seg sjøl er veldig imponerende. Hun vil et sted, liksom. 

I går blogga jeg om den helt ville framvisinga hun hadde under pausa i Super Bowl-finalen. Det må ha hatt et budsjett som må ligge i nærheten av presidentens. Og selvfølgelig gir det henne masse fin reklame for det kommende albumet MDNA. Give Me All Your Luvin' har allerede kommet ut, og fikk lunkne anmeldelser i norsk presse. Det mente den var kjedelig. Hva synes du? Er den bra eller bare passe bra? 


Les også:



2 kommentarer:

  1. Saw this ant thought of you: http://www.fandensoldemor.com/?p=15612
    Fnis...

    Madonna var min store heltinne da jeg var ca 12/13 år gammel... Hun er fremdeles RÅ, men jeg tror ikke den kroppen har kommet gratis.

    Digger den nye headeren din forresten...

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Jeg blei godt fornøyd sjøl også!

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...