søndag

Motivasjonsbunnivå

Etter ei uke i selskap med Peer Gynt nådde motivasjonen et bunnivå søndag kveld. Nå er eksamen levert digitalt på læringsplattforma. Jeg er hellig overbevist om at problemstillinga mi ikke holder, at jeg har bomma totalt med å svare på den og at sensor kommer til å slakte besvarelsen ned i støvla. Men jeg har lært et par viktige ting om brunstig menn på leiting etter en identitet, og det ikke alltid er like lett å skille fantasi og virkelighet.

Anbefaler alle å besøke bloggen min i morgen når bloggemotivasjonen er litt bedre enn akkurat nå. Da er det Grand Prix (gammel benevnelse er best) som jeg skal gnafse løs på.

1 kommentar:

  1. Skjønner ikke problemet med at det er vanskelig å skille mellom fantasi og virkelighet.... Høres litt forlokkende ut for en barnebibliotekar...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...