torsdag

To be handicapped, not to be handicapped

Forrige dagen ble jeg levende flådd av ei venninne da jeg under en litt klønete omstendighet røpte at jeg hadde parkert på handikap på Romsås. En skal selvfølgelig, som 100 % fysisk funksjonell, ikke parkere på slike steder, men det er noen som tjener veldig gode penger på å hente en bil utenfor Joker på Romsås etter stengetid en hverdagskveld. Jeg greide selvfølgelig i svima å parkere bilen på forbudt territorium da jeg skulle besøke noen venninner. Asfaltmerket var slitt vekk, men det var en stor nok plakat på butikkveggen til å skremme fremmde vekk. Så da jeg noen timer seinere skulle reise hjem, så var bilen taua vekk, og jeg trudde det var noe galt med hue mitt.  Det hele endte med ei saftig bot og ei halv natt i en bil på kryss og tvers rundt i hele Oslo sammen med ei venninnes ektemake. Ettersom bilen er tatt med på en lastebil, så kan de ta inn mer i fortjeneste (dette fikk jeg forklart da jeg lurte på hvorfor i alle dager hadde tatt seg bryet med å ta med seg bilen) - og det var da tanken slo ned i meg at dette minner om lovlig ran.


http://www.tryggerom.no/images/Marketing/Handicap/handikap.gif

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...