tirsdag

Blod på tann

Stort sett så pleier menn med trang til å skyte på andre å bli fanga av politiet. Da jeg kommenterte denne saka for ei tid tilbake (les her), så endte det med at flere lesere fikk blod på tann i forhold til innvandringspolitikken og la igjen kommentarer av en noe gromsete karakter. Nå er det gjort en arrestasjon av en mann som skal ha et lite arsenal av skytevåpen i besittelse, og da er det sikkert duka for en ny runde i samme gågate.

Siste nytt er iallefall at amerikanerne er blitt engasjert i saka etter vedkommende var på besøk hos faren i Florida sin i 2007. Samme tidspunktet blei ei mor og dattera hennes skutt. Så spørsmålet  blir vel da; hvilke andre steder har denne skytende mannen vært opp gjennom? Kan en drepe i Sverige og USA, så kan en drepe overalt.

2 kommentarer:

  1. Og da kan du lene deg tilbake i godstolen med hendene bak nakken og si tilfreds: Hva var det jeg sa.

    SvarSlett
  2. Tja. Jeg sa i alle fall at han kom til å bli funnet. Og det blei han. Men jeg hadde min egen, lille teori på at vedkommende var ei dement, gammel dame - men den slo ikke helt til, da..

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...