fredag

Hvordan gjøre gode filmkyss

Nå har det seg slik at det er ikke bare på studiet at vampyrfeberen herjer, men også blant et lite utvalg av mine kolleger har en oppdaga 'Edward and Bella'-fenomenet. Sjøl visste jeg knapt hvem Kristen Stewart og Robert Pattinson var før jeg så 'Twilight', men etter noen effektive søk på Google - så datt det inn  tonnevis av viktig og uviktig informasjon om disse skuespillerne. En skulle jo tru at de er like gravalvorlige i virkeligheten som i filmen, men denne seansen er bare en lang tirade med tulling og fnising. Jeg er litt usikker på hva som er bakgrunnen for dette litt rare intervjuet, men jeg har i det minste fått med meg at de er i Frankrike (promotering?), og det er ingenting å si på stemninga. Sjekk ut Pattinson fantastiske tips om teknikken for å gjøre gode filmkyss!! Brilliante saker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...