torsdag

Et liv med lugg

Hår har alltid vært ei utfordring på denne dama. Som barn drømte jeg om store lokker som brer seg nedover skuldre og rygg. Men jeg er ikke genetisk disponert for slikt drømmehår, så derfor har jeg etter evne i alle år prøvd å gjøre det beste ut av de fjona jeg er utstyrt med. Jeg er fullstendig klar over at en kan kjøpe seg drømmehåret, 90 % av alle Hollywood-damer gjør det, men det foresvever meg at det ville sett noerart ut om jeg plutselig en dag stilte med et fossefallshår. Det blir jo litt som om en plutselig en dag stiller med store pupper og når en egentlig har små.

I går var jeg da altså hos frisøren - og jeg er for tida inne i en fase der luggen spares. Men det er fryktelig vanskelig enig å bli enig med selv om luggen skal være lang eller kort -  og hvilke lengde det bør være på håret ellers. Derfor har jeg lagd en spørreundersøkelse til alle lesere der DU kan stemme på hva som er stiligst. En slags bloghairfashion-event. Legger ved noen foto som viser åssen sveisen er pr. dags dato; ganske kort rundt hele og halvlang lugg. Spørreundersøkelsen finner du til høgre i bloggen.

Dette kan fort bli vikigere enn fotball-VM.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...