torsdag

Et liv på filmrullen

Det hender seg at ei utfordring dukker opp rett foran nesa på deg. Da er det to alternativer; 1.) Takke ja 2.) Takke nei og irritere deg over det resten av livet. Forrige uke blei jeg kontakta av TV2 for å være med i programmet "TV 2 hjelper deg". Instruksene var rimelig ulne, men det skulle dreie seg om bil. Tanken streifa meg et kort sekund at da hadde de virkelig plukka ut riktig person til helt feil tema. Men som nevnt før her; ta de utfordringene du får.

Med fare for å avsløre for mye av hva som skjedde, så skal jeg ikke blogge mer om det som faktisk foregikk på "settet" (det kan jeg gjøre seinere etter at innslaget rusler på lufta i august) - men de fire med blomster på fotoet er tv-teamets prøvekaniner. Og hun som står til venstre der heter Solveig Barstad og er programlederen, så jeg sitter ikke her og ljuger på meg opplevelser. Til høgre er redaksjonsbordet der alle aktører blei tilbudt, og delvis proppa, med sukker og kaffe. På turen hjem havna vi midt i filminnspillinga av "Tomme tønner 2". Det måtte jo også foreviges. Guro parallellskuespiller i rein kamerainspirasjon med kid på magen foran kameramann på lift og en hest til høgre i rosa hestehenger (hesten er ikke avbilda, dessverre, men vogna er det). Jeg har forøvrig ny neglelakk i dag.

2 kommentarer:

  1. Så herlig, morsomt og spennende da!

    SvarSlett
  2. Dette var morsomt, Karianne!
    Du nevnte ikke noe om det da du var hos meg. Gleder meg til å se programmet, men trenger påminnelse om tidspunkt..

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...