tirsdag

Lille kattepus, hvor har du vært?


For ei tid tilbake blogga jeg om den hellige birmaen som har sneket seg inn i hverdagen min. Jeg kan berolige alle lesere med at det tilhører sjeldenhetene at hun spiser syltetøy og potetgull - og at det er "jeg sniker meg opp på bordet uten lov"-hendelser som alle katteeiere opplever. Hun er fremdeles en frekk katt, som noen ganger tar seg visse friheter (for eksempel å bæsje ned hele badet), men som samtidig har god tålmodighet med noe uberegnelige 3-åringer (et skummelt fenomen i seg sjøl for en katt). Så her er det snakk om et dobbel oppdragelse; 1.) Få katten ned fra bordet 2.) Lære ungen katteskikk.

2 kommentarer:

  1. Fy, fy bæjse ned badet???? Slem pus... De fleste katter er renslige da:)

    SvarSlett
  2. Mja. Den må ha sett stjerten til mot veggene ut i fra mine observasjon - og undersøkelsesmetoder. Og de er i klasse CSI sine.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...