tirsdag

Hjertestarter

NRK-programleder Anne Lindmo sa en gang i et intervju at hvis hun fikk ei utfordring av noen, så greide hun ikke å takke nei. "Jeg må bare gjøre det, liksom.." Det mener jeg er et motto å leve etter, at en skal være tøffere til å utfordre seg sjøl og ta i mot utfordringer fra andre. "Så får jeg heller gjøre en vurdering i etterkant om det gikk bra eller ei" forklarte Lindmo reporteren. For litt over ei uke sia fikk jeg ei utfordring på å skrive sju tekster om hjertestarter, asbestanering, muggsoppsanering og ventilasjon. Så her sitter jeg brosjyrer og PDF-filer og en en forvirra knoll, men storkoser meg likevel over å få prøve en ny type tekstskaping. Dessuten plukker jeg også opp litt lærdom her og der. Hjertestarter burde blant anna finnes i alle hjem. Den redder liv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...