søndag

Tre gift og en singel

Den nye Sex and the City-filmen har blitt slakta av kritikere - og det som er forunderlig i denne sammenheng er jo at den forrige filmen blei hylla, men er laga med akkurat samme oppskrifta. Det skal være flotte kjoler, høge hæler og munnrappe og sjølstendige damer. Temaet skal være forhold, sex og vennskap - og ja; selvfølgelig skal Carrie møte sin andre store kjærlighet og ex-kjæreste og på den andre sida av kloden. Kall det såpe, kall det lite orginalt - MEN det er slik det skal være. Kommentarer som: - Are you allowed to cheat because you're gay?? - No, because I'm Italian.. sitter som dem skal og ørkenkjolene til jentene er av helt ypperste design og en smule urealistiske - så er det fremdeles slik det skal være. Dessuten er det jo merkverdig å registrere at hver gang Sarah Jessica Parker setter på seg en kjole, så følger horder av jenter etter med etterlikninger den påfølgende uka.



Som seg hør og bør etter ei Sex and the City-premiere; en Cosmo på tapasbar. Delikatessen på Grünerløkka har mye godt å by på av både vått og tørt! Maria nyter begge deler.

Kom tilfeldigvis over dette fotoet av Sarah Jessica Parker på internett. Hun er ikke aleine om å finne på sprell på Brooklyn Bridge. Bortsett fra den fine kjolen, så synes jeg at mitt hopp matcher hennes jogging ganske bra.

1 kommentar:

  1. Kanskje jeg skal se den likevel, da! Var veldig i tvil... Det eneste er: Jeg ser den ikke hvis Carrie blir sammen med Aidan i stedet for Big. Kan du berolige meg der?

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...