tirsdag

Langvarig prosjekt

Noen prosjekter tar lengre tid å fullføre. Dette har jeg jeg holdt på med i minst et halvt år - og da har det stort sett ligget i en skuff i fragmenter. Nå har jeg satt det sammen til et skikkelig jente-kort med friske vårfarger. Fugelene er fra Tim Holtz og embosset blankt. Sverta kantene med dabber. Jentene er fotostempel på glossy og svertet med grønn Distress. Hjertet er nesting fra Revolution, mens notetarket og nøkkelen er fra Skybluepink. Blomstene er Prima.

2 kommentarer:

  1. Dette kortet er et av mine favoritter :-)

    SvarSlett
  2. Hehe... Jeg begynte jo på det på treffet for lenge siden (remember?), og siden den gangen tror jeg du har kommentert det. Ble fornøyd selv også! *smil*

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...