tirsdag

23 år og guttekort

Jeg synes alltid det er ei utfordring og lage kort til gutt. Denne sommeren gav jeg meg i kast med et kort til en fetter som fylte 23 - og bestemte meg for å gå for svart og gull. Gulldabberen har lenge vært en tro tjener og gir gode effekter. Papiret er fra en samle-papirpakke fra SkybluePink.

Jeg limte et nytt panel over den dabba papirbiten - og festa begge igjen på et svart kort. Kortet er spraya med gullmist og jeg har brukt Tim Holtz-maske for å lage mønster.

Den røde papirbiten er kanta med gull og sommerfuglen er stifta på med vanlig stiftemaskin. Talla er chipboards som er malt med Tim Holtz crackle paint - som gir et slitt og rustent preg.

Plastblomsten er ubehandla clear gel-blomst fra Heidi Swapp som jeg har hulla og satt i verdens største brad i. Pynta opp resten av kortet med et rødt bånd nederst og gulleyelets til høgre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...